محدودیت ترافیکی سطح شهر اردبیل برای عید فطر اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل گفت: اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر در دو فاز انجام خواهد گرفت.

به گزارش اردبیل رسا، سید حجت فتاحی، رییس پلیس راهنمایی رانندگی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات و تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر در دو فاز انجام خواهد گرفت.

وی افزود: محدودیت و ممنوعیت توقف از ساعت ۲۴:۰۰ شب قبل از عید سعید فطر شامل توقف هر نوع وسیله نقلیه در محل اجرای مراسم واقع در پیاده‌راه شهیدگاه و محیط پیرامونی آن ممنوع است.
رییس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: محدودیت تردد از ساعت ۰۴:۰۰ صبح روز عید سعید فطر تردد هر نوع وسایل نقلیه از چهاراه ملت به سمت بازار و بازار به سمت ملت و تمامی معابر منتهی به چهاراه شهیدگاه ممنوع خواهد بود.
فتاحی تصریح کرد: در صورتی که خودروی همشهریان به محل دیگری هدایت شده بود می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل خودروی خود مطلع شوند.وی گفت: انتظار می‌رود همشهریان و هم استانی های عزیز همچون سالیان گذشته خادمان و خدمتگذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر یاری کنند./