کدام نمایندگان اردبیل رای خود را شفاف کرده‌‌اند

با گذشت بیش از دو ماه از آ‎غاز به کار سامانه شفافیت داوطلبانه آراء نمایندگان مجلس، تاکنون ۲۱۱ نفر از نمایندگان به این سامانه پیوسته‌اند.

به گزارش اردبیل رسا، با انتشار خبر پیوستن ۷۹ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح شفافیت آراء در مرحله اول (۲۱ اسفند ۱۴۰۱)، به تدریج نمایندگانی که در چند مرحله به این طرح پیوسته و خواستار شفافیت آراء خود شده‌اند به ۲۱۱ نفر رسیده است. ­

اواخر سال گذشته بود که چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی در صحن مجلس شورای اسلامی از تعویق در نهایی شدن طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها انتقاد کرده و خواستار تسریع در اجرای شفافیت آراء نمایندگان مجلس شدند. رئیس مجلس شورای اسلامی هم اعلام کرد تا زمان نهایی شدن طرح شفافیت قوای سه گانه و ابلاغ آن برای اجرا، این امکان با هماهنگی هیئت رئیسه مجلس و با معاونت قوانین مجلس فراهم شده تا آراء نمایندگان داوطلب به صورت شفاف اعلام شود.

اسامی نمایندگانی که به طرح شفافیت داوطلبانه آراء پیوسته اند و نوع رأی (موافق، مخالف و عدم مشارکت/ ممتنع) خود را در سامانه «نتایج آرای نمایندگان داوطلب» شفاف کرده‌اند. که در این بین نام محمود عباس زاده مشکینی دیده نمی‌شود.

استان اردبیل
صدیف بدری (اردبیل نیر نمین سرعین)
­سید غنی نظری خانقاه (خلخال)
سید کاظم موسوی (اردبیل نیر نمین سرعین)
­عباس­ جهانگیرزاده (پارس آباد)
علی نیکزاد ثمرین (اردبیل نیر نمین سرعین)
ولی اسماعیلی (گِرمی)

 

انتهای پیام/