پیام تسلیت مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به دنبال شهادت آیت‌الله رئیسی،‌ رئیس جمهور ایران و هیات همراه ایشان در سانحه سقوط هلی‌کوپتر، امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک این حادثه را تسلیت گفتند.

به گزارش اردبیل رسا، در این پیام آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل این حادثه ناگوار که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان شد را تسلیت گفتند.

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًابا سینه ای مملو از غم و اندوه و با چشمی اشک بار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و برادر عزیزمان حضرت آیت الله آل هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پر تلاش جناب آقای دکتر عبداللهیان طاب ثراهم و سایر همراهان رئیس جمهور محترم، داغدار و عزادار شدیم این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور علو درجات و برای بازماندگان خلفیت خداوندی را مسئلت داریم.
بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل القدر و با صفا با اخلاص ترین، ولایی ترین، پر کارترین، محبوب ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیر بنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی بازنخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند.
روحانیت عزیز برای اقتدار و اعتلای کشور قربانی های خطیری در طول تاریخ تقدیم کرده و این سلسله با افتخار ادامه دارد. حضرت آیت الله رئیسی و حضرت آیت الله آل هاشم با اهداء جان عزیز خود در مسیر عزت کشور اسلامی بر وزن و شرف دفتر ایثار و جان فشانی روحانیت افزودند.
از اهالی مکرم و حق شناس استان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمت گزاران بزرگ کشور را گرامی بدارند.