معاون عمرانی استاندار اردبیل:

پروژه‌های راه‌سازی پیش از فصل بارندگی تعیین تکلیف شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت آشنایی با فرهنگ و رفتارهای رانندگی، مشارکت رسانه‌ها در خصوص فرهنگ‌سازی رفتار رانندگی در جاده‌ها را ضروری دانست.

به گزارش اردبیل رسا، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت آشنایی با فرهنگ و رفتارهای رانندگی، مشارکت رسانه‌ها در خصوص فرهنگ‌سازی رفتار رانندگی در جاده‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است کمیته‌ای برای تولید محتوای آموزشی در خصوص رفتارهای رانندگی تشکیل و آموزش‌های لازم را برای انعکاس در رسانه‌ها ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی، تعیین تکلیف پروژه‌های راه‌سازی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اصلاح تقاطع‌ها، پوشش تلفن همراه، روشنایی و اصلاح اختلاف سطح و شیب‌ها باید مد نظر قرار گرفته و انجام شود.

میرجعفریان با تأکید بر اقدامات پیش‌گیرانه و آگاهی‌بخش در جاده‌ها برای کاهش تصادفات، تصریح کرد: نصب تابلوهای راهنما در مسیر پروژه‌های راه‌سازی، بررسی نوع تصادفات در محورهای مختلف و اطلاع‌رسانی در مسیر به رانندگان، از جمله‌ اقدامات دارای اهمیت در پیش‌گیری از تصادفات است./