سرپرست دیوان محاسبات اردبیل:

دیوان محاسبات اردبیل در کنار تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان است

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل گفت: دیوان محاسبات اردبیل در کنار اداره کار برای ارائه خدمات بهتر به تولید کنندگان و اشتغال آفرینان در استان است.

به گزارش اردبیل رسا به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، نشست تخصصی بررسی مباحث حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست دیوان محاسبات اردبیل در محل اداره کل دیوان محاسبات استان برگزار شد.

سرپرست دیوان محاسبات اردبیل در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان برای تولید و اشتغالزایی گفت: باید ظرفیت های موجود شناسایی و تقویت شوند تا شاهد افزایش آمار اشتغال و کاهش بیکاری در استان شویم.

وی با بیان اینکه دیوان محاسبات در راستای سیاست های جدید سازمانی که نظارت بر حوزه عملکردی دستگاه های اجرایی است، افزود: دیوان محاسبات اردبیل در کنار اداره کار جهت ارائه خدمات بهتر به تولید کنندگان و اشتغال آفرینان در استان است.

شکری با بیان اینکه نهادهای نظارتی نقش مهمی در پیشگیری از فساد مالی در حوزه اموال و قراردادهای دولتی داشته و بستر سلامت اجرایی آن را فراهم می کنند، تصریح کرد: تفکر و عمل پیشگیری از فساد و مقابله با آن باید توسط مسئولان و کارکنان دستگاهها نهادینه شود، چراکه در بحث نظارت همه افراد اعم از مدیران و کارکنان باید کار نظارتی بر زیرمجموعه خود را برعهده بگیرند تا از بروز هرگونه تخلف و فساد جلو گیری شود.

در این نشست بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل، گفت: صیانت از اشتغال، تولید و رفع دغدغه کارفرمایان در کارخانجات و مراکز تولیدی استان نیازمند حمایت دستگاه‌های نظارتی از جمله دیوان محاسبات است.

وی با اشاره به تحقق تعهد اشتغال ۶۰ درصدی در استان افزود: تعهد اشتغال در استان نزدیک به ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر است که تاکنون حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر جذب شده است که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه این تعهد محقق شود.

در پایان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خواستار بازدید سرپرست دیوان محاسبات اردبیل از کارخانجات تولیدی استان شد.

انتهای پیام/