سرپرست اجرایی بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور:

رخدادی بی سابقه در کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور/ تعداد چکیده مقالات ارسال شده رکورد زد

سرپرست اجرایی بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: در پی استقبال بی سابقه دانشجویان از این کنگره، تعداد ۱۸۹۴ چکیده مقاله دریافت و بیشترین تعداد خلاصه مقالات دریافتی در طی چندین دوره اخیر کنگره، در این دوره ثبت شده است.

به گزارش اردبیل رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر الهام صفرزاده، سرپرست علوم پزشکی کشور اجرایی و سرپرست هیات داوران بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور با اعلام این خبر گفت: در پی استقبال بی سابقه دانشجویان از این کنگره، تعداد ۱۸۹۴ چکیده مقاله دریافت و بیشترین تعداد خلاصه مقالات دریافتی در طی چندین دوره اخیر کنگره، در این دوره ثبت شده است.

🔸وی اظهارداشت: روند داوری خلاصه مقالات از اوایل تیر ماه آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد. در مرحله اول داوری دانشجویی انجام می‌شود که طی این مرحله، هر چکیده مقاله، به ۳ نفر از داوران دانشجویی که در کارگاه داوری کنگره شرکت کرده و گواهی کارگاه را دریافت کرده اند، ارجاع میشود. پس از ثبت نمرات مرحله اول داوری، مقالات منتخب در مرحله بعدی داوری اعضای هیئت علمی انجام و پس از اعمال ضرایب داوری، لیست مقالات منتخب متعاقبا منتشر می شود.

گفتنی است این کنگره ملی و بین المللی، مهرماه سالجاری به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/آ