مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

دستگاه های اجرایی، قوانین اصلاحی موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی را اعلام کنند

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی استان، قوانین و آئین نامه هایی که اصلاح آن در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر گذارند را اعلام کنند.

به گزارش اردبیل رسا، رضوان باقلاچی در آئین تجلیل از کارشناسان و رابطین طرح عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی گفت:کاهش آسیب های اجتماعی در اولویت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی استان قرار دارد و دستگاه های اجرایی موظف شده اند در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلب رضایتمندی مردم ، قوانین و بخشنامه هایی که در کاهش آسیب های اجتماعی نیاز به اصلاح دارند را به استانداری اعلام نمایند.

وی با اشاره به ارزیابی ها و بازرسی های صورت گرفته از اجرای طرح عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی، از راهیابی ۵۲ دستگاه اجرایی استان به جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: در سال آتی آئین نامه اجرایی جدید طرح های مذکور ابلاغ و نظارت های لازم برای اجرای دقیق آن انجام می گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت اجرای مصوبات ستاد مناسب سازی ساختمان های اداری برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان جسمی تاکید کرد.

در این نشست از کارشناسان برتر طرح صیانت از عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی دستگاه های استان با اهدای لوح، تقدیر شد.