استاندار اردبیل:

خانه وزنه‌برداری اردبیل امسال تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل گفت: خانه وزنه‌برداری اردبیل از مجموعه‌های ورزشی ارزشمند استان و کشور است که تلاش ‌می‌شود تا دهه فجر امسال تکمیل و برای برگزاری مسابقات آماده شود.

به گزارش اردبیل رسا،سیدحامد‌ عاملی در جریان بازدید از خانه وزنه‌برداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سرانه فضای ورزشی استان اردبیل و همچنین تأثیر مهم ورزش در جامعه، تلاش ما فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی مورد نیاز برای نوجوانان و جوانان ورزشکار استان است تا بتوانند در رقابت‌های ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته نزدیک به ۲۰میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل اماکن ورزشی نیمه‌تمام استان اردبیل اختصاص یافت و امسال هم با وجود محدودیت اعتباری، ۳۰میلیارد تومان دیگر برای این منظور اختصاص خواهد یافت.

خانه وزنه‌برداری اردبیل امسال تکمیل می‌شود

عاملی بیان کرد: از این ۳۰میلیارد تومان، تلاش می‌کنیم ۱۵میلیارد تومان آن تا پایان آذر و ۱۵میلیارد تومان نیز تا پایان سال جاری برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی نیمه‌تمام استان اردبیل اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: خانه وزنه‌برداری اردبیل از مجموعه‌های ورزشی ارزشمند استان و کشور است که تلاش ‌می‌شود تا دهه فجر امسال تکمیل و برای برگزاری مسابقات آماده شود.

پایان پیام/