مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خبرداد: اردبیل

تهیه و تدوین سند جامع طرح‌‌های توسعه‌ای آب اردبیل

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: ضرورت دارد سند برنامه جامع طرح‌های توسعه‌ای شرکت در استان به سرعت تدوین و تهیه شود.

به گزارش اردبیل رسا، علی حیدری بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل، با اشاره به اینکه ارتقا سطح خدمات یکی از سیاست‌های مهم این شرکت است اظهار کرد: افزایش بهره‌وری و اثربخشی و در نهایت ارائه خدمات شایسته به مردم باید اصلی‌ترین رویکرد تمامی معاونت‌ها، مدیران و کارکنان این شرکت است.

وی آینده‌نگری و آینده پژوهی را یکی از مولفه‎های مهم جهت هرگونه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ها دانست و افزود: ضرورت دارد سند برنامه جامع طرح‌های توسعه‌ای شرکت در استان به سرعت تدوین و تهیه شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: برون سپاری خدمات غیر حاکمیتی، یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و چابکسازی فرایندها از موضوعاتی است که به‌دنبال عملیاتی‌سازی آن در چهارچوب قانون هستیم.

حیدری گفت: نظام‌مند کردن و شفاف سازی خدمات، برنامه‌ریزی جهت مدیریت و کاهش هزینه‌ها و حفظ و حراست از اموال و املاک بیت‌المال باید مدنظر تمامی سطوح مدیریتی این شرکت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/