احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان اولویت اصلی است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری به عنوان اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل است.

به گزارش اردبیل رسا، علیرضا حسین‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای مدیران کمیته‌امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل اظهار کرد: احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان روستایی و شهری به عنوان اولویت اصلی بوده و در سال‌جاری بیشترین حجم کاری کمیته امداد متمرکز در حوزه مسکن است تا سرپناهی مناسب برای نیازمندان تامین شود.

وی تعامل و همکاری بیشتر با بانک‌های عامل و فرمانداران را در اجرایی شدن این طرح ارزشمند یادآور شد و افزود: امیدواریم شرایط مناسبی فراهم آید تا مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به ویژه در روستاها از مسکنی مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم در سال‌جاری شایسته‌ترین خدمت را به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر انجام دهیم.

وجوهات شرعی باید در محل قانونی خود هزینه شود

حسین‌نژاد با اشاره به ضرورت هزینه کرد درست وجوهات شرعی گفت: بدون تاخیر و در یک فرآیند معقول، منطقی و قانونمند باید این وجوهات شرعی به مصرف برسند.

وی بیان کرد: نباید با تاخیر و تعلل در هزینه کرد این وجوهات ذمّه‌ای به گردن ما بماند بلکه بهتر است در سریعترین زمان هم در هزینه کرد و هم ثبت و ضبط دقیق آن اقدامات موثر از طرف مدیران شهرستانی و معاونان کمیته امداد انجام شود.