رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

۵۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی اردبیل بکارگیری می‌شوند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ۵۵ نفر در دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل استخدام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری اردبیل رسا، داوود شایقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله این آزمون به همت سازمان سنجش برگزار می‌شود و امسال نیز دهمین آزمون فراگیر در خردادماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه روند ثبت‌نام برای دهمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور آغاز شده و در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس متقاضیان است، افزود: مهلت ثبت‌نام از ۲۳ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه سال‌جاری است و متقاضیان می‌توانند در این مدت ثبت‌نام خود را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل زمان برگزاری آزمون را ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور به شکل فراگیر در استان اردبیل نیز برگزار می‌شود.

شایقی افزود: سهمیه‌های استخدامی بر اساس دستگاه‌های متقاضی استان اردبیل تعریف شده که بالاترین آمار در این استخدام مربوط به مرکز تحقیقات کشاورزی با ۱۳ نفر و کمترین آمار استخدامی نیز مربوط به پست بانک و اداره کل گمرک هر کدام با جذب ۲ نفر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این آزمون اداره کل راه و شهرسازی ۱۱ نفر، پست بانک ۲ نفر، اداره کل گمرک ۲ نفر، اداره کل امور مالیاتی ۱۱ نفر، اداره کل پزشکی قانونی سه نفر، مرکز تحقیقات کشاورزی ۱۳ نفر، اداره کل ثبت اسناد و املاک پنج نفر و اداره کل شیلات نیز هشت نفر سهمیه معرفی کردند تا شاهد استخدام ۵۵ نفر در قالب این آزمون در استان اردبیل باشیم.

شایقی اضافه کرد: بعد از اعلام نتایج اولیه قرار شده تا مراحل دیگر استخدامی توسط این دستگاه‌ها انجام و جذب سهمیه ۵۵ نفری را در دستگاه‌های استان اردبیل شاهد باشیم.

انتهای پیام/