یعثوبی رئیس حوزه قضایی لاهرود شد

طی مراسمی محمدرضا یعثوبی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش مشکین شرقی معرفی شد.

به گزارش اردبیل رسا،  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید حوزه قضایی بخش مشکین شرقی (لاهرود) با حضور رئیس کل دادگستری استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان با تشریح اولویت ها و رویکردهای دادگستری استان، مبارزه با فساد در حوزه های مختلف و برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم وامنیت را از مهمترین برنامه های دادگستری استان برشمرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم همکاری، تعامل و هم افزایی بین مجموعه دستگاه های استان برای خدمتگزاری بهتر به مردم تصریح کرد: آنچه مهم است این است که قانون به صورت جامع و کامل برای همه موضوعات و موارد وجود دارد و لیکن هر چیزی که اتفاق می افتد ناشی از تخلف قانون از قانون است. بنابراین یقیناً حرکت بر مدار قانون بهترین راه برای رفع مشکلات مردم است و هیچ مصلحتی بالاتر از این نیست که مردم و به ویژه مسئولان در اقدامات خود قانون را ملاک عمل قرار دهند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند افشن ورزند ، قاضی محمدرضا یعثوبی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش مشکین شرقی (لاهرود) معرفی شد.

 

انتهای پیام/آ