رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در بازرسی‌ از محل احتکار ، 147 دستگاه انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، ماشین لباسشویی و اجاق گاز احتکار شده کشف شد.

به گزارش اردبیل رسا، رامین صادقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص کشف انبار احتکار لوازم خانگی در اردبیل  اظهار داشت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان و بازرسین سازمان صمت اردبیل پس از اطلاع از وجود انبار احتکار لوازم خانگی در اردبیل رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:  اکیپ مشترک پلیس امنیت اقتصادی و بازرسین سازمان صمت استان پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی بررسی های لازم برای شناسایی انبار محل احتکار کالا اقدام و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در بازرسی‌ از محل احتکار ، 147 دستگاه انواع لوازم خانگی از قبیل  یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، ماشین لباسشویی و اجاق گاز احتکار شده کشف شد.

وی تصریح کرد:  کارشناسان سازمان صمت ارزش کالای  کشف شده را 21 میلیارد و 865 میلیون و 300 هزار ریال برآورد کرده اند که پرونده پس از تکمیل جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/