کسب 3 مقام برتر المپیاد کشوری توسط کارکنان اورژانس اردبیل

کارکنان مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل، سه مقام برتر هشتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور را کسب کردند.

به گزارش اردبیل رسا و به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان اردبیل، هشتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور به‌مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار و ۸۰ نفر از پرسنل اورژانس از ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور با هم به رقابت پرداختند.

 از ۸ نفر سهمیه ورود به المپیاد در قطب شمالغرب، ۵ نفر از پرسنل اورژانس اردبیل بودند که در نهایت اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل توانست از ۸ عنوان آزمون المپیاد کشوری، ۳ عنوان و رتبه برتر را کسب کند.

 مسعود سعیدیان در بخش آزمون عملیاتی و مهارتی «آسکی» موتورلانس، مهدی نریمانیان در بخش آزمون فنی و رانندگی اتوبوس آمبولانس و  زهرا زرعی در بخش آزمون اعزام و راهبری آمبولانس «واحد ۸۰۰» موفق به کسب رتبه برتر این المپیاد شدند.

گفتنی است؛ غلامرضا حمیدخلق، متخصص طب اورژانس از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به‌عنوان دبیر علمی هشتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی و فرهاد غیبتی، معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل به عنوان ممتحن انتخاب شدند.

انتهای پیام/آ