رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل:

پیست اتومبیل‌رانی اردبیل افتتاح می‌شود

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت:پیست اتومبیل رانی اردبیل با تامین اعتبارات سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اردبیل رسا، یعقوب کشاورز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیست اتومبیل رانی اردبیل با تامین اعتبارات سال آینده  در محوطه ورزشگاه علی دایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه احداث و راه اندازی پیست موتوسواری و اتومبیلرانی استاندارد در استان از مهمترین مطالبه های ورزشکاران این رشته ورزشی است، گفت: درحال حاضر بیش از 350 آفرودسوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلرله خوی به کمک گرفتارشدگان و زلزله‌زدگان شتافتند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل بیان کرد: با احداث و بهره برداری از این پیست علاوه بر توسعه ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی شاهد رونق و توسعه اقتصادی و توریسم ورزشی در منطقه خواهیم بود.

کشاورز ادامه داد: در زلزله اخیر خوی آفرود سواران با هماهنگی هیئت اتومبیلرانی استان به خوی اعزام و کمک‌های غیر نقدی را بین مردم توزیع کردند و امروز با حضور مسئولان استان از این آفرودسواران تجلیل شد.

وی خاطرنشان کرد:  استعدادیابی، بسط و گسترش موتوسواری و اتومبیلرانی، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، تلاش برای حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

سرهنگ زارعی، معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان  نیز اقدام خیرخواهانه هیات اتومبیلرانی استان و آفرود سواران در کمک به زلزله زدگان خوی را تحسین کرد و افزود: این اقدام بسیار ارزشمند و قابل قدردانی است.

 

انتهای پیام/