مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل:

پادگانهای آموزشی اصلاندوز و مشکین شهر با حمایت دیوان محاسبات اردبیل جان دوباره گرفتند

مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشگین شهر با حمایت‌های قانونی دیوان محاسبات استان اردبیل احیا و جانی دوباره گرفتند.

به گزارش اردبیل رسا به نقل از روابط دیوان محاسبات استان اردبیل عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در دیدار فرماندهان آموزشی شهید مدنی و شهید بیگلری اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره نظارت مسئولانه را مد نظر داشته و ارائه مشاوره قانونی در مسیر رسیدن به اهداف و برنامه‌های دستگاهها جزو اولویت‌های کاری ماست.

وی افزود: ما به دنبال ایجاد شفافیت و انضباط مالی بوده و در این مسیر راهگشایی و رفع موانع توسعه استان را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: با ترک فعل‌ها، متخلفین و چپاولگران بیت المال برخورد خواهیم کرد و از مدیرانی که دلسوزانه در جهت خدمت رسانی به مردم فعال باشند، حمایت قانونی خواهیم داشت

در این دیدار فرماندهان مراکز آموزشی مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز و نیروی انتظامی شهید بیگلری مشکین شهر اظهار داشتند؛ علیرغم حضور و بازدید مکرر برخی مسئولان استانی از این مراکز آموزش نظامی، برای حل مشکلات، نتیجه‌ای حاصل نشده بود، ولی با بازدید و ورود دیوان محاسبات با ارائه و استفاده از ظرفیت جز (5) بند ک تبصره (1) قانون بودجه، تعمیر و آسفالت ریزی محوطه پادگان پس از سالها به نحو احسن انجام شد.