مدیر حسابرسی دیوان محاسبات اردبیل خبرداد:

ورود دیوان محاسبات به تعطیلی استخر سرپوشیده مشگین شهر

مدیر حسابرسی دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به تعطیلی و تعلل در بهره‌برداری از تنها استخر ورزشی و سرپوشیده مشگین‌شهر، از ورود دیوان محاسبات به این موضوع و تعهد مسؤولان مرتبط به بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اردبیل رسا به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، یاور محمدبخش مدیرحسابرسی دیوان محاسبات و هیات همراه در جریان بازدید از روند بازسازی پروژه استخر سبلان مشگین شهر، اظهار داشت: براساس بررسی های انجام شده، به دلیل بی تدبیری‌ برخی مسئولان وقت شهرستان، این پروژه از سال ۹۶ تا ۹۸ به دلیل ایرادات جزئی تعطیل شده است که در سال ۹۸ از طریق ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود: علیرغم بحث در مورد نحوه واگذاری و وعده بهره برداری در عرض یک سال توسط بخش خصوصی، اما بعد از گذشت سه سال از زمان واگذاری، این مجموعه هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه استفاده از این مجموعه خواست اهالی شهرستان و علاقمندان به ورزش شنا در مشگین شهر است، گفت: تعطیلی و تعلل در بهره برداری از تنها استخر ورزشی و سرپوشیده مشگین شهر موجب محرومیت جوانان و تاخیر در آموزش ورزش شنا در شهرستان شده است که با ورود دیوان محاسبات و پیگیری‌های انجام شده، مسئولان متولی شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان متعهد به بهره برداری از استخر سبلان مشگین شهر تا پایان سال جاری شدند.

استخر سبلان مشگین شهر بعنوان تنها استخر ورزشی شهرستان از سال ۱۳۹۶ تعطیل شده و مردم منطقه از استفاده از آن محروم شده اند.

انتهای پیام/