مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل خبرداد:

واگذاری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به شهرداری

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: طي تفاهم نامه في‌مابين شركت شهرك‌هاي صنعتي، فرمانداري، شهرداري و شركت خدماتي شهرك صنعتي خلخال، امور راهبري ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اين شهرستان به شهرداری خلخال واگذار مي‌شود.

به گزارش اردبیل رسا، هاشم علايي بعد از نشست مشترك با فرماندار و شهردار خلخال با اشاره به ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني احداث شده در شهرك‌هاي صنعتي، اظهار داشت: در اولين برنامه كاري خود براي ارتقاء سطح ايمني و حفاظت از جان و مال واحدهاي توليدي، تلاش شد تا امور راهبري اين ايستگاه‌ها به شهرداري‌ها واگذار شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد كاهش خسارات وارده به واحدهاي توليدي باشيم.

وي تصريح كرد: خوشبختانه در اولين قدم و در كمتر از دو ماه دوره تصدي مديريت جديد، طي همكاري خوبي كه ميان فرماندار و شهردار خلخال با شركت شهرك‌هاي صنعتي حاصل شد، تفاهم‌نامه‎ واگذاري ایستگاه آتش‌نشانی شهرک به شهرداري خلخال منعقد و راهبري اين ايستگاه طي روزهاي آتي به شهرداري واگذار خواهد شد.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بيان اينكه بيش از 100 ميليارد ريال براي احداث اين ايستگاه توسط شركت شهرك‌هاي صنعتي استان هزينه شده است، خاطرنشان كرد: اين ايستگاه بر اساس استانداردهاي روز احداث شده و با خريد خودرو و ادوات آتش نشاني تجهيز شده است.

وي ضمن تشكر از همكاري و همراهي فرماندار، شهردار و اعضاي شوراي شهر خلخال در انعقاد اين تفاهم نامه، اظهار داشت: با آغاز بهره برداري از اين ايستگاه، روند ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی به واحدهای توليدي مستقر در این شهرک ارتقا خواهد یافت و ساكنين شهر خلخال نيز مي‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علايي از آمادگي اين شركت براي واگذاري ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني شهرك‌هاي صنعتي پارس‌آباد، مشگين‌شهر، گرمي و اردبيل به شهرداري‌ها خبر داد و افزود: به منظور کاهش خطرات و خسارات مادی و انسانی ناشی از حوادث و سوانح غیرمترقبه و با توجه به لزوم ارتقاء سطح ایمنی واحدهاي توليدي و ساكنين همجوار شهرك‌هاي صنعتي، اين شركت آماده واگذاري امور راهبري ايستگاه‌هاي احداث شده به شهرداران را دارد تا شاهد كاهش خسارات ناشي از آتش سوزي در اين مناطق باشيم.

 

انتهای پیام/