معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

واحدهای تخریب شده از سیل استان اردبیل قبل از شروع فصل سرما بازسازی می‌شود

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: واحدهای آسیب دیده از سیل شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار مغان قبل از شروع فصل سرما تکمیل شده و در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.

به گزارش اردبیل رسا، مجید جودی در حاشیه بازدید از واحدهای آسیب‌دیده از سیل خردادماه سال جاری در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار مغان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرعت بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل مطلوب بوده و عملیات بازسازی با استفاده از اعتبارات داخلی بنیاد مسکن و کمک‌های حساب ۱۰۰ و مشارکت مردم گرمی و بیله‌سوار ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برخی از واحدها به مراحل نهایی رسیده است، اظهار کرد: تلاش بر این است مردم مناطق سیل‌زده قبل از شروع فصل سرما سر و سامان یافته و از واحدهای خود استفاده کنند.

به گفته جودی ، ۴۰۰ واحد مسکونی که حدود ۴۰ واحد آن در بیله‌سوار و بقیه در گرمی مغان واقع شده است در جریان سیل خردادماه امسال تخریب شده که این واحدها در حال بازسازی و مرمت است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جریان سفر به استان اردبیل به همراه فرمانداران گرمی و بیله‌سوار از مناطق سیل‌زده روستاهای شهرستان گرمی و روستاهای اکبرداود و اجاق قشلاقی بخش مرکزی بیله‌سوار بازدید کرد./