نفرات برتر مسابقات ورزشی بانوان دیوان محاسبات کشور مشخص شدند

مسابقات ورزشی بانوان دیوان محاسبات کشور جام کوثر و یادواره 3400 شهید استان اردبیل با معرفی نفرات برتر این مسابقات به پایان رسید.

به گزارش اردبیل رسا و به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، عقیل شکری مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان دیوان محاسبات کشور، اظهار کرد: این دوره از مسابقات جام کوثر، به نام و یاد کنگره 3400 شهید والامقام استان اردبیل با حضور 57 ورزشکار از 23 استان کشور و در 3 رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج و آمادگی جسمانی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از حسن توجه و حمایت‌های رئیس کل محترم و معاونین جهت برگزاری چنین مسابقاتی برای کارکنان دیوان محاسبات، گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسمی افراد، برای سلامت ذهنی و روحی خوب است.

گفتنی است پس از رقابت سالم و دوستانه ورزشکاران، نفرات برتر در 3 رشته مشخص شدند که در رشته تنیس روی میز نفرات اول تا سوم به ترتیب خانم ها، تهمینه سادات قاضی از استان خراسان رضوی، مریم کوثری از استان تهران و لیلا رمضانپور از استان گیلان و سمانه میرعرب رضی از استان گلستان (سوم مشرکت) موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

در رشته شطرنج حوا فندرسکی از استان گلستان نفر اول، سیده سمانه قرشی از استان یزد نفر دوم و فاطمه محقق از استان فارس نفر سوم و در رشته آمادگی جسمانی رقیه محمدی از استان البرز، مریم عسگری از زنجان و آرزو قرنجیک از استان گلستان موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند./