نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل مطرح کرد:

نظارت نخبگان بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورا

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نظارت علمی نخبگان، دانشگاهیان و اساتید شهر اردبیل بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورای اسلامی شهر است.

به گزارش اردبیل رسا، میرمحمد سیدهاشمی در اولین جلسه شورای پژوهش و مطالعات شهری شهرداری اردبیل اظهار داشت: شورای اسلامی شهر حرکت بر مبنای علم و منطق را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در این راستا از ایده‌ها، پیشنهادات و انتقادات نخبگان، اساتید، دانشگاهیان و صاحبنظران حوزه مدیریت شهری استقبال می‌کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه اعتبار مناسبی برای استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری درنظر گرفته‌ایم افزود: در مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی و ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به شهروندان، دست یاری به سمت خواص و نخبگان شهر دراز می‌کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال «تولید، دانش‌بنیان،اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، تصریح کرد: نظارت علمی نخبگان، دانشگاهیان و اساتید شهر اردبیل بر پروژه‌های شهری، مکمل نظارت قانونی شورای اسلامی شهر است و شورای شهر اردبیل برای برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت شهری آمادگی کامل دارد.

 

انتهای پیام/