نظری:

ممنوعیت وارادت کالاهای خارجی ابزاری برای فعالیت دلالان شده است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: منوعیت وارادت کالاهای خارجی ابزاری برای فعالیت دلالان و گرانی کالاهای ایرانی شده است لذا وزارت صمت باید این امر را مدیریت کرده و ابزاری ایجاد کند که مردم بتوانند از لوازم خانگی استفاده کنند.

به گزارش اردبیل رسا، سید غنی نظری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 23 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های عباس علی آبادی وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تریبون مجلس شورای اسلامی و ظرفیتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مناطق محروم فراهم کرده است بهترین فرصت برای گفتن کمبودها، کاستی ها و بی توجهی های دولت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه خودرو یکی از مشکلات و دغدغه های امروز مردم است، عنوان کرد: برنامه شما برای استفاده آسان مردم از خودرو چیست؟ آیا شما هم در برابر واردات خودرو مقاومت خواهید کرد و آیا برنامه ای برای مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص واردات خودروهای کارکرده دارید؟ مردم به این موضوع امید بسته اند و خودروهای تولید داخل به لحاظ کیفیت بسیار ضعیف بوده و قیمت بالایی دارند و مردم علاقه ای به خرید آن ها ندارند. شما باید برنامه منسجمی برای خودروهای کارکرده وارداتی داشته باشید و از این امر ترسی نداشته باشید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس  به وضعیت نامناسب بازار لوازم خانگی اشاره و عنوان کرد: امروز تهیه لوازم خانگی برای زوج های جوان امر بسیار دشواری است لذا ابزار و بستری باید فراهم کنیم که مردم و زوج ها بتوانند از لوازم خانگی ایرانی استفاده کنند، ممنوعیت وارادت کالاهای خارجی ابزاری برای فعالیت دلالان و گرانی کالاهای ایرانی شده است لذا شما باید این امر را مدیریت کرده و ابزاری ایجاد کنید که مردم بتوانند از لوازم خانگی استفاده کنند./