استاندار اردبیل:

مشکلات اقتصادی با تقویت تولید برای خلق ثروت رفع می‌شود

استاندار اردبیل با بیان ماهیت فعالیت‌های حوزه اقتصادی، تقویت تولید را نیازمند بازسازی و اصلاح ساختارها دانست و گفت: رسالت اصلی فعالان بخش اقتصادی، تقویت تولید برای خلق ثروت و توزیع عادلانه آن است.

به گزارش اردبیل رسا،سیدحامد عاملی در نشست هم‌اندیشی معاونان اقتصادی استانداران سراسر کشور به میزبانی استان اردبيل، بیان کرد: با توجه به ساختار اقتصادی حاکم بر کشور در خصوص اتکا به پول نفت و تمرکز بر توزیع این درآمد در سال‌های گذشته، اقدامات مناسبی برای ایجاد و اصلاح ساختارهای تولید جهت خلق ثروت و توزیع عادلانه آن در کشور نیاز است.

وی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در راستای تقویت تولید به‌عنوان یک راهبرد عملیاتی و ضروری برای کشور، افزود: رسالت اصلی فعالان بخش اقتصادی، تقویت تولید برای خلق ثروت و توزیع عادلانه آن است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: راهکار حل مشکلات حوزه اقتصادی از جمله تورم، تولید است و اگر تلاش‌ها برای تقویت تولید در چند سال اخیر متمرکز نبود، در تحریم‌ها دچار شکست می‌شدیم.

عاملی تصریح کرد: با توجه به حضور میدانی فعالان و مسؤولان حوزه اقتصادی و مشاهده مسائل از نزدیک، انعکاس دیدگاه‌های این حوزه در اتخاذ راهکارهای حل مسائل حائز اهمیت است.

وی افزود: توجه به حل مسائل حوزه اقتصادی در همه حوزه‌ها اعم از سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است و امید می‌رود انعکاس مسائل و تبادل نظر پیرامون حوزه اقتصادی، موجب پیشرفت کشور شود.