فرماندار شهرستان اصلاندوز تاکید کرد:

فعالیت مراکز خدماتی اصلاندوز فقط با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: مراکز خدماتی و پذیرایی از مسافران در عید نوروز فقط با شرط رعایت پروتکل های مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش اردبیل رسا، سید عباس مینایی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی بر کنترل بازار و تامین اقلام مورد نیاز مردم و مسافران همچنین تامین نان توسط نانوایی ها و فعالیت مراکز خدماتی و پذیرایی از مسافران عید نوروز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

مینایی همچنین با اشاره به اهمیت تامین نقدینگی در ایام نوروز گفت: تمامی بانک ها موظف به تامین نقدینگی خودپردازها هستند و در صورت بروز هر گونه مشکلی و عدم وجود نقدینگی در ایام تعطیل در خودپرداز رئیس آن بانک پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: عید نوروز عید پاکی و زیبایی است؛ برای استقبال بهتر از میهمانان نوروزی شهرداری و دهیاریها نسبت به پاکسازی مبادی شهر و روستاها و حاشیه جاده ها اقدام نمایند و با همکاری اداره میراث فرهنگی برنامه های ویژه و مناسب با فرهنگ و آداب و رسوم منطقه تدارک ببینند.

وی گفت: در ایام سفر نمازخانه ها و مساجد مشخص شده و سرویس های بهداشتی عمومی، پمپ بنزین ها و CNG ها به صورت شبانه‌روزی باز خواهند بود.

 

انتهای پیام/