رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ اسفند در این استان آغاز می‌شود و به مدت یک ماه تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش اردبیل رسا، رامین صادقی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از اغاز  طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۵ اسفند در سراسر استان اردبیل خبرداد و گفت: در راستای جلوگیری از موازی‌کاری این طرح نظارتی با همکاری سازمان صمت اردبیل و سایر دستگاه‌ها از جمله جهاد کشاورزی و اتاق اصناف به اجرا درخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه همه تولیدکنندگان باید قیمت تولید را بر روی کالاها درج کنند، هدف از اجرای این طرح نظارتی ویژه نوروزی را جلوگیری از تخلفات صنفی مانند کم‌فروشی، گران‌فروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: در این طرح نظارتی تمرکز بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، قنادی‌ها و کالاهایی خواهد بود که تقاضا برای خرید آن از جانب مردم بیشتر است.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز بر لزوم نظارت جدی بر نحوه توزیع و عرضه کالاهای اساسی در طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ در این استان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/