امام جمعه اردبیل:

رواج کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها ضرورت دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر رونق کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: حضور مسئولان در میان دانشجویان برای گره‌گشایی ذهنی آنها اهمیت زیادی دارد.

به گزارش اردبیل رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی روز چهارشنبه در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه ، مسئولان را به حضور در جمع طیف‌های دانشجویی مختلف توصیه کرد و افزود: این حضور قطعا منجر به باز شدن گره‌های ذهنی دانشجویان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نسل‌های انقلابی و جدید باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و نظرات خود را ارائه کنند ، کرسی‌های آزاداندیشی که مقام معظم رهبری نیز همیشه بر آن تاکید داشته‌اند به صورت جدی در دانشگاه‌های استان برگزار شود.

امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به سابقه فاخر حجت‌الاسلام مصلح‌نیا در مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهارامیدواری کرد با حضور در جمع‌های دانشجویی به سوالات و شبهات دانشجویان در ابعاد مختلف پاسخ داده شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا ، سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این دیدار توجه به فرهنگ و استفاده از نظرات دانشجویان را از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد دانست و افزود: با توجه به همراهی و حمایت رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص فعالیت‌های فرهنگی، زمینه در این دانشگاه برای این گونه فعالیت‌ها فراهم است.

وی بر ضرورت ترویج کرسی‌های آزاداندیشی تاکید کرد و ادامه داد: طبق نظر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برنامه‌ریزی‌ها جهت ترویج و رونق کرسی‌های آزاداندیشی برای آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی انجام خواهد شد./ایرنا