رفع معضلات ترافیکی شهری اولویت اصلی پلیس راهور اردبیل است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: سازماندهی ورفع معضلات ترافیکی شهر اولویت اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل است.

به گزارش اردبیل رسا، سرهنگ سید حجت فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساماندهی ورفع معضلات ترافیکی شهری اولویت اصلی مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوده و در راستای تحقق این امر خطیر، توقف وسایط نقلیه سنگین در معابر شهری که نارضایتی عمومی را نیز در پی داشته ،برنامه ریزی مدون و اقدام منسجمی از حیث اعمال قانون و پیشنهاد احداث پارکینگهای مناسب وسایط نقلیه سنگین در جهات اربعه شهر اردبیل به مسئولین این امر اعلام شده است.

فتاحی بیان کرد: در سه ماهه اول سال جاری تعداد۲۴۱۱۷دستگاه کامیون سنگین در معابر شهری سطح استان اعمال قانون گردیده که از این تعداد ۲۱۴۲۲دستگاه اعمال قانون مربوط به شهر اردبیل است.

وی ابراز داشت: مهمترین نسخه ای که در بحث ساماندهی کامیون‌های سنگین در داخل شهر باید انجام بگیرداولاً تعبیه پارکینگ های مناسب و دسترسی آسانتر در جهات اربعه شهر دوم تمامی سازمان های ذیمدخل در این امر باید بحث اعمال مدیریت و انجام وظایف و تکالیف قانونی را انجام دهند.

سرهنگ فتاحی بیان کرد: که اعمال قانون و برخورد پلیس آخرین راهکار بوده که متأسفانه بعضی از سازمانها به جای انجام تکالیف قانونی، از پلیس به عنوان اولین ابزار استفاده می کنند./