دیدار مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل با جانبار خلبان “موسوی”

مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل با حضور در منزل امیر خلبان «میر حمید موسوی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، با او دیدار و از رشادت‌ها و ایثار وی تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری اردبیل رسا به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل مدیرکل دیوان محاسبات اردبیل به همراه مدیران حسابرسی، فرمانده پایگاه امام علی (ع) دیوان محاسبات و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در منزل امیر خلبان «میر حمید موسوی» جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، با او دیدار و از رشادت‌ها و ایثار وی تجلیل کرد.

در این دیدار عقیل شکری نیز ضمن تقدیر از جانفشانی و فداکاری جانبازان خلبان، امنیت و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا و جانبازان دانست و گفت: مسئولان نظام اسلامی همواره باید با خانوادۀ محترم شهدا و ایثارگران با نهایت تواضع و اخلاص و با روحیه خادمی رفتار کنند زیرا این عزیزان سلامتی و جان خویش را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در مسیر اعتلای نظام اسلامی تقدیم کردند.

گفتنی است، جانباز ۷۰ درصد کاپیتان میرحمید موسوی در سال ۱۳۳۲ در روستای «گندیشمین» از توابع اردبیل بدنیا آمده و در زمان طاغوت فعالیت‌های انقلابی داشته و از نخستین روزهای آغاز جنگ تحمیلی یکی از خلبانان فعال ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی رشادت‌های زیادی را از خود نشان داد و در ۲۳ عملیات جنگ تحمیلی شرکت داشته و چندین بار به شدت مجروح و در نهایت قطع نخاع شده است و یقینا استان اردبیل به داشتن چنین مردانی می‌بالد.