فرمانده انتظامی استان اردبیل خبرداد:

دستگیری 226 سوداگر مرگ در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تأکید براینکه امنیت و آرامش مردم خطر قرمز پلیس است، از اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر خبر داد و گفت: دستگیری 226 سوداگر مرگ، از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

به گزارش اردبیل رسا، جواد تقوی ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران در اردبیل، با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، از اجرای مرحله جدیدی از طرح آرامش در شهر خبر داد و اظهار کرد: افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی، توسعه نشاط اجتماعی و ناامن کردن فضای جامعه برای مجرمان از اهداف مهم اجرای این طرح است.

وی افزود: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از رویکردهای این طرح بوده که به مدت ۴۸ ساعت توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عملیاتی مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان اردبیل اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردهای اجرای  این طرح گفت: دستگیری ۲۲۶ سوداگر مرگ، کشف ۱۸ کیلو و ۵۱۵ گرم انواع مواد مخدر، کشف ۴ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و توقیف ۷ دستگاه خودرو از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

تقوی با قدردانی از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی خاطرنشان کرد: تلفن ۱۳۰ و ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با فعالیت‌های مجرمانه است./