فرماندار گرمی خبرداد:

جریمه ۱۹۰ میلیون تومانی نصیب نانوایان متخلف گرمی

فرماندار گرمی با اشاره به تشکیل ۵۷ پرونده تخلفات صنفی نانوایی طی ماه‌های اخیر در این شهرستان، گفت: متخلفان در مجموع بیش از ۱۹۰‌میلیون تومان جریمه مالی شدند.

به گزارش اردبیل رسا، حسین مولایی عصر امروز در شورای آرد و نان شهرستان گرمی اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر ۵۷ پرونده تخلفات صنفی نانوایی در سطح شهرستان گرمی تشکیل شده که متخلفان در مجموع بیش از ۱۹۰‌میلیون تومان جریمه مالی شدند.

وی با اشاره به این‌که نظارت بر نانوایی‌ها در شهرستان گرمی تشدید می‌شود، افزود: با تخلفاتی از قبیل کم‌فروشی، عرضه نان بی‌کیفیت، احتکار، توزیع آرد خارج از شبکه، تعطیلی بدون هماهنگی با کارگروه آرد و نان و رعایت نکردن مسائل بهداشتی برخورد و برای واحد‌های صنفی متخلف حداکثر جریمه قانونی در نظر گرفته خواهد شد.

رضایت مردم ملاک کار نانوایی‌ها باشد

فرماندار گرمی با بیان این‌که در حال حاضر ۱۲۶ نانوایی در سطح شهرستان نان مایحتاج اهالی را تأمین می‌کنند، بیان کرد: رضایت مردم باید ملاک کار نانوایی‌ها باشد و هیچ عذری برای توجیه تخلف پذیرفته نیست.

مولایی با تأکید بر لزوم شروع به‌کار نانوایی‌ها طبق ساعات کاری اعلام‌شده، گفت: نظارت اکیپ‌های اقدام مشترک بر واحدهای نانوایی به‌صورت مستمر و روزانه در شهرستان گرمی انجام می‌شود.

پایان پیام/