جاده مغان باز هم قربانی گرفت

فرماندار گرمی‌ گفت: در محور برزند سه دستگاه خودرو پراید، اتوبوس و پژو پارس با هم تصادف کردند که متأسفانه بر اثر این حادثه 2 نفر راننده و سرنشین خودروی پراید فوت شدند.

به گزارش اردبیل رسا،حسین مولایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در جاده جدید گرمی به اردبیل در محور برزند سه دستگاه خودرو پراید، اتوبوس و پژو پارس با هم تصادف کردند که متأسفانه بر اثر این حادثه دو نفر راننده و سرنشین خودروی پراید که پدر و پسر با سنین ۴۵ و ۱۴ ساله بودند فوت شدند.

فرماندار گرمی افزود: پس از وقوع این حادثه مأموران نیروی انتظامی و پلیس راه خود را به محل حادثه رسانده و نیروهای امدادی نیز به وضعیت حادثه دیدگان رسیدگی کردند.

وی با بیان اینکه ۲ بانده شدن جاده گرمی‌به اردبیل در گرو تزریق اعتبارات ویژه است، گفت: به دلیل اینکه این‌مسیر ترانزیتی و محل عبور و مرور شهروندان شمال استان به مرکز می‌باشد، به دلیل تصادفات زیاد به جاده مرگ شهرت یافته و در حال حاضر یکی‌از مهم‌ترین مطالبات است.

مولایی تصریح کرد: روند اجرایی طرح جاده ۲ بانده ۱۵ کیلومتری گرمی‌امیرکندی در هفته دولت سال گذشته شروع شده و به خاطر کمبود اعتبار بسیار کند پیش می‌رود و تسریع در تکمیل این پروژه نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است.

 

انتهای پیام/