سخنگوی شورای شهر اردبیل:

تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهر اردبیل تصویب شد

لایحه تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی این شهر به تصویب رسید.

 به گزارش اردبیل رسا به نقل از ایرنا، سخنگوی شورای شهر اردبیل روز شنبه با اشاره به مصوبه‌های نود و دومین نشست شورا در این زمینه گفت: مجموع بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری مبلغ ۲۷ میلیارد ریال بود که پس از بررسی مشخص شد، همه هزینه‌ها بر مبنای مصوبه‌ها و رعایت قانون و ضوابط مربوطه بوده است.

سلامت صفری افزود: تعدادی از لایحه‌ها نیز مربوط به پرداخت غرامت، فروش اقلام پزشکی موجود در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، نامه‌های ارسالی از فرمانداری اردبیل و برخی از مشکل‌های شهروندان بود که بررسی و تصمیم لازم گرفته شد.

وی در مورد پروژه تعریض پل داروپخش (شهید پیران) بیان کرد: برای بازگشایی کامل پل داروپخش با ارایه سیاست تشویقی و به منظور کسب رضایت مالکان از سوی شورا به شهرداری مجوز داده شد تا در طبقه همکف در حد ضوابط، پروانه رایگان مسکونی و تجاری صادر کند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل اضافه کرد: باقی مانده حق و حقوق مالکان در محدوده پل داروپخش نیز با تصمیم اعضای شورا باید بر اساس ضوابط، توافق و تهاتر غرامت معین شده پرداخت گردد.

وی تصریح کرد: در نخستین لایحه ارسالی شهرداری به شورا، در اثر سهل انگاری مدیران گذشته نزدیک به یک دهه اختلاف‌هایی با شرکت توسعه مسکن در مورد تغییر کاربری پیش آمده بود که مجوز داده شد تا شهرداری از محل قطعات الحاقی موضوع را حل و فصل کند.

صفری اظهار کرد: همچنین تمامی اعضای شورای شهر نیز از شهردار خواستند تا مدیر خاطی از طریق مراجع قضایی مورد بازخواست قرار گیرد.