نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خبرداد:

تبدیل زمین لم یزرع شورابیل به شهربازی مدرن

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: زمین لم یزرع اطراف شورابیل با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی به پارک و شهربازی مدرن تبدیل می‌شود.

میر محمد سید هاشمی در گفتگو با اردبیل رسا، اظهار داشت: لایحه مشارکتی شهربازی مدرن در فاز دوم باغ بهشت شورابیل به صورت EPC ساخت، بهره برداری و انتقال در شورا مطرح شد که اعضا تصمیم گرفتند تا این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع دهند.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین و نرخ اجاره با قیمت کارشناسی رسمی دادگستری انجام می شود، خاطرنشان کرد: بنابه اظهارات مدیریت مجموعه شورابیل این شهربازی در زمین لم یزرع در انتهای مسیر دانشگاه اجرایی می شود و قرار است زیرساخت های لازم نیز فراهم آید.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل به پروژه مشارکتی دکوسنتر نیز اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که اواخر سال گذشته از تبریز و توانمندی های شرکت توسعه مسکن شمالغرب داشتیم قرار شد با سهم تعیین شده این پروژه به صورت مسکونی و تجاری اجرایی شود که ما به توانمندی این شرکت با توجه به تجربه کاری اطمینان کامل داریم.

سیدهاشمی افزود: قرار است در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع این پروژه با سرمایه گذاری  1400 میلیارد تومانی اجرایی شود که با احتساب قیمت زمین و هزینه صدور پروانه سهم شهرداری بیش از 280 میلیارد تومان تعریف شده و قطعا اجرای این پروژه به نفع شهرداری و شهروندان خواهند بود و مردم از منافع آن نیز استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/آ