بیانیه دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، امید را در دل‌های‌ مردم آزادیخواه جهان زنده کرد و بار دیگر گرایش به ادیان الهی پس از انقلاب اسلامی ایران در جهان فزونی یافت و موج بیداری در ملت های آزادیخواه، در سراسر جهان به راه انداخت.

به گزارش اردبیل رسا، دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران بر علیه ظلم و ستم و استعمار بود. در این روز، تاريخ نهضت اسلامي مردم  مسلمان ايران به رهبري امام خميني (ره) به ثمر  رسيد و  نظام  پادشاهي ۲۵۰۰ ساله ی ظلم و استبداد بيش از ۵۰ ساله رژيم پهلوي در ايران، ريشه كن شد و به خواست الهي حكومت جمهوري اسلامي در ایران تأسيس شد.

بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ نه تنها برای ملت ایران، بلکه برای تاریخ جهان نقطه عطفی بود و در حالیکه اندیشه‌های سیاسی شرق و غرب گرایش جوامع به ادیان الهی را کمرنگ می‌کرد و مردم جهان راه نجات و رستگاری را از دست می دادند، پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران امید را در دل‌های‌ مردم آزادیخواه جهان زنده کرد  و بار دیگر گرایش به ادیان الهی پس از انقلاب اسلامی ایران در جهان فزونی یافت و موج بیداری در ملت های آزادیخواه، در سراسر جهان به راه انداخت و اکنون ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزّت تکیه کرده و به حرکت خود ادامه می‌دهد. امید است مسلمین جهان با بصیرت‌افزایی و حفظ اتّحاد، در جهت رسیدن به وعده‌ بزرگ الهی که همانا پیروزی مستضعفین بر مستکبرین بر ظالمان و زورگویان است بیش از پیش اهتمام ورزند.

بدینوسیله کلیه قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی غرورانگیز انقلاب اسلامی  بار دیگر به  همراه ملت ولایی و حسینی استان اردبیل در پرتو رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش بر آب کرده و حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام شهدا اعلام می داریم.

 

انتهای پیام/