رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

بسیج تفکری پویا و تعالی بخش در کشور است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است که نهادینه، ساری و جاری ساختن آن در جامعه موجب تقویت روحیه خدمت رسانی و پیشرفت کشور می‌شود.

به گزارش اردبیل رسا به نقل از اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، همزمان با هفته بسیج مقام عالی قضایی استان به همراه اعضای شورای قضایی استان با حضور در سپاه استان با فرمانده سپاه و فرماندهان بخش های مختلف سپاه استان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در این دیدار با تبریک فرا رسیدن 5 آذر ماه سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان ، بسیج را نماد فداکاری، بصیرت ،اقتدار و ایثار دانست که در راستای اعتلای میهن اسلامی و تأمین ثبات امنیت کشور از جان مال خود گذشته و جاهدانه تلاش می کنند.

وی افزود: بسیج یک تفکر پویا و تعالی بخش است که نهادینه، ساری و جاری ساختن آن در جامعه موجب تقویت روحیه خدمت رسانی و پیشرفت کشور در تمامی حوزه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و…، خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در ادامه روحیه و انگیزه بسیجی را یک نیاز اساسی برای پیگیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: تجربه گرانقدر بسیج از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تا به امروز در جبهه علم، خدمت رسانی و سازندگی نشان داده است که این عنصر با ایمان و مجاهد می‌تواند در تمام میدان‌ها اثر گذار و راهگشا باشد.

در این دیدار سردار پاسدار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز از حمایت های دستگاه قضایی استان از اقدامات و عملکرد های قانونی سپاه استان در حوزه های مختلف به ویژه در کمک به تأمین امنیت و آرامش مردم قدردانی کرد./