بدری در جمع دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل تاکید کرد:

ضرورت ارایه برنامه مدون از سوی دولت برای تحقق توسعه متوازن

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسؤولان و نمایندگان بایستی با بازبینی رفتارها و برنامه‌های اشتباه، به آرمان‌های اصیل انقلاب بازگردیم و دولت نیز با ارائه برنامه مدون، زمینه برقراری عدالت و توسعه متوازن کشور را فراهم آورد.

به گزارش اردبیل رسا،سلسله نشست های نخبگانی و بصیرتی با عنوان “جهاد تبیین” با حضور صدیف بدری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با موضوع تبیین دستاوردهای عمرانی انقلاب اسلامی در کشور و استان، برگزار شد.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این نشست، با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در نتیجه اراده خداوند و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در دوازدهمین روز بهمن با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به میهن، به پیروزی رسید.

بدری افزود: از جمله اهداف و آرمان‌های انقلاب این بود که مردم خود برای سرنوشت خود و مملکت تصمیم بگیرند و از اصلی‌ترین آرمان‌های انقلاب نیز بحث برقراری عدالت است.

وی با اذعان به اینکه بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و عمدتاً در سخت‌ترین شرایط تحریمی دستاوردها و پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف زیرساختی، آموزشی، مهندسی، فناوری و صنعت داشته‌ایم، گفت: حال چرا می‌بینیم که در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و از آنچه در آرمان‌های انقلاب ما بود فاصله گرفته‌ایم و نتوانسته‌ایم شرایط مطلوب را ایجاد کنیم بنابراین بایستی با تلاش بیشتر این فاصله ها را کم کنیم.

بدری با بیان اینکه راه‌آهن اردبیل خوشبختانه در مراحل نهایی قرار داشته و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۲ درصد و با همت دولت سیزدهم در سال آینده به بهره‌برداری رسیده و ادامه آن تا پارس‌آباد مغان را شاهد خواهیم بود، افزود: از اهداف دیگر توسعه استان اردبیل، ایجاد ارتباط بزرگراهی مرکز استان با مرکز کشور و سایر شهرستان‌های استان و همچنین توسعه هرچه بیشتر زیرساخت های فرودگاه اردبیل است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآوری کرد: در بحث پروژه‌های عمران شهری تا حد امکان در کنار مدیریت شهری بودیم و هستیم و اخذ بودجه های لازم برای پروژه‌های مهم نظیر پل قدس از جمله این همکاری ها بود و پیگیری برای عملیاتی شدن منطقه آزاد در استان نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ما مسؤولان و نمایندگان بایستی با بازبینی رفتارها و برنامه‌های اشتباه، به آرمان‌های اصیل انقلاب بازگردیم و دولت نیز با ارائه برنامه مدون، زمینه برقراری عدالت و توسعه متوازن کشور را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/