فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اقتدار پلیس اردبیل/ اوباش محلات اردبیل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۸ مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در عملیات‌های مقتدرانه پلیس اردبیل دستگیر شدند.

سردار جواد تقوی در گفتگو با اردبیل رسا، اظهار کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه رفتار مجرمانه و مخل امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند و در این راستا ۸ مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در چند عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس اردبیل دستگیر شدند.

وی افزود: دستگیرشدگان با همدستی ۲ نفر و با استفاده از ۶ دستگاه خودرو  و ۲ دستگاه موتورسیکلت ضمن ایجاد راهبندان در چند خیابان و محلات شهر اردبیل، اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و تخریب خودروها و ایجاد رعب و وحشت در مردم با استفاده از سلاح سرد کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۴ دستگاه خودرو و تعدادی سلاح سرد از دستگیرشدگان توقیف و ضبط شد و دستگیری ۲ همدست مخلان امنیت و آرامش دستگیر شده در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گزارش اردبیل رسا، در روزهای اخیر تصاویری از اقدامات مجرمانه تعدادی از ارازل و اوباش در برخی از محلات اردبیل در فضای مجازی منتشر شده بود و همشهریان و ساکنان این محلات درخواست دستگیری این ارازل و اوباش را کرده بودند./