رییس کل دادگستری استان اردبیل :

اطلاع رسانی، از ارکان مهم پیشگیری است/ضرورت پرهیز متولیان فرهنگی از اجرای برنامه‌های بی تاثیر

مقام عالی قضایی استان در بازدید از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل ضمن ابراز خرسندی از عملکرد معاونت به ویژه در حوزه خانواده، بر ارتقای آگاهی های عمومی تاکید کرد.

به گزارش اردبیل رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو مقام عالی قضایی استان اردبیل در بازدید از مجموعه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با اشاره به عملکرد مطلوب این معاونت در سال گذشته و ابراز خرسندی از دستاوردهای قابل توجه به ویژه در موضوع تحکیم خانواده، به اهمیت اطلاع رسانی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرایم تاکید کرده، افزود: اطلاع رسانی، از ارکان مهم پیشگیری و از اصول مسلم پیشگیری های فرهنگی است.

وی اطلاع رسانی‌های موجود در بحث عملکرد و خدمات دستگاه قضایی در کشور را ناکافی دانسته، اظهار داشت: مردم عموما از حجم خدمات طاقت فرسای دستگاه قضایی و اقدامات و دستاوردهای ارزشمند آن اطلاعات متناسبی ندارند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با اشاره به کنگره 3400 شهید استان اردبیل و اعلام آمادگی تشکیلات قضایی استان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد مهم، بر ضرورت ترویج و توسعه اقدامات فرهنگی درجامعه اشاره کرده، تصریح کرد: فرهنگ، عامل مهمی در صیانت از جامعه و پیشگیری از آسیب ها و جرایم است.

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی باید با سنجش خروجی اقدامات خود نسبت به تقویت نقاط قوت و رفع ضعف و نارسایی برنامه های فرهنگی همت لازم را داشته باشند و از اجرای برنامه های بدون خروجی و تاثیر که نوعی اتلاف وقت وهزینه و تحمیل خسارت است، خودداری کنند.

 

انتهای پیام/