نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس خبرداد:

اخذ اعتبار ۲ هزار میلیاردی برای آبرسانی فرا حوضه‌ای به اردبیل

صدیف بدری از اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح حیاتی و مهم آبرسانی آب شرب اردبیل از محل‌های مطمئن و فرا حوضه‌ای، در نتیجه دیدار خود با مدیرعامل شرکت آبفای کشور، خبر داد.

به گزارش اردبیل رسا، صدیف بدری از اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح حیاتی و مهم آبرسانی آب شرب اردبیل از محل‌های مطمئن و فرا حوضه‌ای، در نتیجه دیدار خود با مدیرعامل شرکت آبفای کشور، خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با اعلام این خبر، چالش کمبود آب را مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان خواند و افزود: به‌منظور تأمین امنیت آبی استان و پیرو پیگیری‌های قبلی به‌ویژه پیگیری‌هایی که از اوایل امسال داشتم، در دیدار با دکتر جعفری برای امر آبرسانی آب شرب اردبیل از محل مطمئن و فرا حوضه‌ای مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار گرفتم و قرار بر طی روال اخذ ماده ۲۳ از برنامه و بودجه شد.

بدری با یادآوری تلاش‌های خود در مجلس دهم که در سال ۹۷ به اخذ ردیف بودجه آبرسانی به شهر اردبیل منجر شد، خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی با مدیرعامل شرکت آبفای کشور پیگیر انجام تعهدات و تخصیص و پرداخت مبالغ به پروژه‌های آب و فاضلاب اردبیل، نمین، نیر و سرعین بودم.

 

انتهای پیام/