مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل خبرداد:

احداث واحدهای ۶۰ متری برای خانواده های کم برخوردار گرمی

مدیر کل دفتر مشارکتهای مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) و مدیر کل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، از محل احداث پروژه های ۲۴ و ۶ واحدی شهرستان گرمی بازدید کردند.

به گزارش اردبیل رسا، خاکی پور مدیر کل انجمن خیرین مسکن ساز ایران و حامد کیخسروی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل و پورجم مدیر حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن اردبیل و هیات همراه از پروژه های در حال احداث ۲۴ و ۶ واحدی شهرستان گرمی بازدید کردند.

خاکی پور در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از خدمات و برنامه های حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) به لزوم و اهمیت جذب خیرین جهت مشارکت در ساخت مسکن برای خانواده های کم برخوردار اشاره کرد و افزود: در این برهه استفاده از ظرفیت های گروه های خیر مسکن ساز، برگزاری همایش برای تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام با محوریت جذب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل مردم در شهرستان از لحاظ کمی و کیفی جهت جذب کمکهای مردم بسیار حائز اهمیت است.

حامد کیخسروی گفت: جهت ساخت پروژه های ۲۴ و ۶ واحدی در شهرستان گرمی از تسهیلات مسکن روستایی استفاده شده است.

وی افزود: علاوه بر تسهیلات مسکن روستایی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض در اختیار سازندگان این واحدها قرار گرفته تا کمکی برای تسهیل در ساخت این واحدها باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن اردبیل اضافه کرد: پروژه ۲۴ واحدی گرمی در دو بلوک احداث گردیده که هر یک از واحدها ۶۰ متر مربع مساحت دارند و در ساخت این واحدها در حد امکان از مصالح مرغوب و به روز استفاده می شود و به افراد واجد شرایط از خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تحویل داده خواهند شد./