معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

آمار منتشرشده درباره نزاع اردبیل مخدوش است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه جایگاه اول در شبکه‌سازی تشکل‌های خیریه کشور به استان اردبیل تعلق دارد، گفت: آمار منتشرشده اخیر در مورد بالا بودن میزان نزاع در اردبیل مخدوش و غیرقابل قبول است.

به گزارش اردبیل رسا، رضا قاسمیان در آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌های استان اظهار کرد: در روزهای اخیر آماری نادرست و مخدوش درباره میزان نزاع در استان اردبیل منتشر شد و به نظر می‌رسد در این زمینه در حق اردبیل اجحاف شده است.

وی افزود: استان اردبیل از استان‌های دارای فضائل اخلاقی، معنوی و ارزشی است و به هیچ‌وجه مراجعه به پزشکی قانونی و یا گزارش بگومگوها نمی‌تواند مبنای درست ارزیابی درباره نزاع باشد چراکه در برخی از استان‌ها حتی دعواهای سنگین‌تر در پزشکی قانونی به ثبت نرسیده و بگومگوها در کلانتری‌ها ثبت نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به جایگاه اول استان در شبکه‌سازی تشکل‌های خیریه کشور، تصریح کرد: ما باید به وجود خیرین افتخار کنیم که در استان اردبیل با تلاشی مضاعف سعی می‌کنند تا در ابعاد مختلف یاریگر انسان‌های محروم، نیازمند و دردمند باشند.

قاسمیان با قدردانی از تلاش‌ها و همراهی خیرین در حوزه‌های مختلف برای کاهش آلام مردم، ادامه داد: ۱۲ دستگاه متولی صدور مجوز و همچنین همراهی این تشکل‌های خیرخواهانه هستند که قطعاً در سایه همراهی آن‌ها، استان اردبیل می‌تواند در این حوزه به عنوان یک استان پیشرو، پرچمدار حفظ عزت و کرامت نیازمندان معرفی شود./