آغاز عملیات اجرایی ساخت ١۵٢ واحد مسکونی در پارس آباد

عملیات اجرایی ساخت ١۵٢ واحدی طرح جهش تولید مسکن مجتمع سردار شهید رحیم واحدی پارس آباد با حضور معاون محترم عمرانی استانداری اردبیل و بازدید از واحد های درحال اجرا انجام شد.

به گزارش اردبیل رسا، عملیات اجرایی ساخت ١۵٢ واحدی طرح جهش تولید مسکن مجتمع سردار شهید رحیم واحدی پارس آباد با حضور معاون محترم عمرانی استانداری اردبیل و بازدید از واحد های درحال اجرا انجام شد.

با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل ساخت ۱۵۲ واحد مسکن در شهرستان پارس آباد آغاز شد.

میر جعفریان معاون عمرانی استاندار در سفر خود به شهرستان پارس آباد به همراه فرماندار پارس آباد کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۱۵۲ واحد طرح نهضت ملی تولید مسکن را با اعتبار بالغ بر ۱۵۲ میلیارد تومان در پارس آباد بر زمین زد.

وی از در حال ساخت بودن ۶۳۲ واحد در این مجموعه خبر داد و گفت: ۲۴۰۰ نفر از ۱۴۳۵۰ ثبت نام کننده در سامانه تایید اطلاعات شده و همزمان با ساخت این واحدها در حال تامین زمین برای متقاضیان دیگر نیز هستیم.

میر جعفریان از پیشرفت ۶۰ درصدی ۱۲۰ واحد و پیشرفت اجرایی خوب ۲۴۰ واحد دیگر خبر داد و گفت منابع لازم در حال جذب توسط بانک مسکن است و بنیاد مسکن به سرعت در حال اجرا این ساختمانها می باشد و زیر ساختهای آب و برق و گاز نیز برای این بلوک ها در حال توسعه است./