آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه ارتباطی نمین – عنبران

همزمان با هفته وحدت و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و جمعی از مسئولان استانی، عملیات اجرایی مرمت، بهسازی و آسفالت محور نمین - عنبران و سه راهی عنبران - جید آغاز شد.

به گزارش اردبیل رسا، کلیم الله وثوقی در این آیین با بیان اینکه مسیر پروژه از میدان شمالی شهر نمین به سمت جید و عنبران آغاز می‌شود، اظهار کرد: طول پروژه ۱۲ کیلومتر است که همزمان با هفته مبارک وحدت آغاز و توسط راهداران تلاشگر در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

وی افزود: بخشی از نقاط این پروژه تا روستای جید با طرح جدید از مسیر روستایی به راه فرعی درجه یک ارتقا خواهد یافت و بخش دیگری از مسیر از سه راهی عنبران به سمت بخش عنبران که در گذشته عملیات بازسازی سواره رو در آن انجام شده در طرح جدید شانه در طرفین به مسیر اضافه و رویه مسیر نیز روکش آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه برآورد اولیه برای اجرای این طرح ۶۲۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است، ادامه داد: مبلغ قرار داد ۸۱۱ میلیارد ریال و اعتبار اولیه طرح نیز ۴۰۰ میلیارد ریال است که با مشارکت ایمیدرو اجرا می‌شود.

وثوقی بیان کرد: در این پروژه ۹ ابنیه تعریضی و ۱۳ ابنیه جدید احداث خواهد شد و تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت پیمانکار این طرح در طول یک سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: برای اجرا و تکمیل این پروژه ۴۶ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی، ۷۸ تن آرماتور گذاری و ۲۰ هزار تن آسفالت استفاده خواهد شد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه در موعد مقرر شاهد ارتقای ایمنی و تسهیل در تردد اهالی منطقه باشیم.

 

پایان پیام/