مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

آسفالت معابر شهرك صنعتي 2 اردبيل با اعتبار 30 ميلياردی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از زيرسازي و آسفالت قسمتي از خيابان‌هاي شهرك صنعتي اردبيل2 با اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال در سال جاري خبر داد.

هاشم علايي در گفتگو با اردبیل رسا، اظهار داشت: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی اردبیل2، فرسودگی معابر و برخي از تاسيسات آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلك و از بين رفته است.

وي ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخي از خيابان‌هاي اين شهرك صنعتي انجام شود كه خوشبختانه در طي سه سال اخیر، زيرسازي و آسفالت 8 خيابان شهرك صنعتي اردبيل2 انجام شده است.

علايي از برنامه‌هاي اين شركت براي آماده سازي و بهسازي ساير خيابان‌هاي فرسوده اين شهرك صنعتي خبر داد و افزود: در ابتداي سال جاري، آماده سازي و آسفالت 7 خيابان شهرك صنعتي اردبيل2 با اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني و منابع داخلي به پيمانكار ذيصلاح برون سپاري شده است كه به زودي شاهد آغاز اجراي پروژه زيرسازي و آسفالت اين خيابان‌ها خواهيم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، با اشاره به محدوديت‌هاي قانوني در خصوص هزينه‌كرد در شهرك‌هاي صنعتي واگذار شده به شركت‌هاي خدماتي، خاطرنشان كرد: برای ساير خیابان‌ها و معابر فرسوده اين شهرك صنعتي نیز برنامه ریزی شده است تا با تامین اعتبارات عمراني مناسب، نسبت به مرمت و بهسازی آن اقدام شود.

وي شهرك صنعتي اردبيل2 را مهمترين و بزرگترين شهرك صنعتي استان برشمرد و افزود: شهرك صنعتي اردبيل2 با مساحت بيش از 700 هكتار به عنوان قطب توليد و صنعت استان اردبيل محسوب مي‌شود كه بيش از 680 قرارداد حق بهره برداري زمين با سرمايه گذاران در اين شهرك صنعتي منعقد شده است.

علايي ادامه داد: 300 واحد بهره بردار در اين شهرك صنعتي وجود دارند كه زمينه ساز اشتغال براي 8000 نفر شده‌‌اند./