رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، جمعه ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش اردبیل رسا، داود شایقی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: این آزمون استخدامی به غیر از آموزش و پرورش در ۲ شهرستان اردبیل و پارس‌آباد و با شرکت یک‌هزار و ۸۴۹ داوطلب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه آزمون برای پذیرش در دستگاه‌ها شامل ۵۲ نفر است که پنج نفر در بنیاد شهید، سه نفر در بهزیستی، ۱۰ نفر در مرکز تحقیقات کشاورزی، پنج نفر منابع طبیعی، یک نفر شهرک‌های کشاورزی، چهار نفر اقتصاد و دارایی، ۲۳ نفر جهاد کشاورزی و یک نفر در استانداری جذب خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه برای مشاهده و پرینت برای روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

شایقی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون برای حضور در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی، از کارت شرکت در آزمون خود یک برگ پرینت دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

شایقی اضافه کرد: داوطلبانی که محل اقامت آنها یکی از شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی است، محل آزمون آنها دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد و داوطلبانی که محل اقامت آنها مرکز استان و سایر شهرستان‌ها است، محل حوزه آزمونی آنها دانشگاه محقق اردبیلی تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با آرزوی موفقیت برای داوطلبان در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: برای حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی ضروری است.

انتهای پیام/آ